mountains, forests, adventures and coffee.

 
☮. | i går sa min kropp till mig på skarpen. jag fick ont i varendaste millimeter, frös något oändligt och somnade sent med den tyngsta febern jag upplevt på länge. och jag tänker att det var ju precis såhär det inte skulle bli. det skulle inte bli så att kroppen fick säga till mig att vila. men, med dåliga matvanor och att ha gått omkring med ett tryck mot bröstet i en alldeles för lång tid är det inte så konstigt att immuinförsvaret blir kaputt. så nu ligger jag här. i sängen. tänker att jag verkligen TA VARA PÅ det här nu. och, om jag så måste tvinga mina ben att ligga kvar här så ska jag göra det. och vila. och äta jättemycket glass och se på jättemycket serier. för värre än såhär får det inte bli. VÄRRE FÅR DET INTE BLI. att vara nere i det ljupaste botten är inte roligt. been there, done that. och jag tänker aldrig låta mig falla så hårt igen. xx

Kommentarer
Postat av: mia

Å krya på dig! Undrar om du har några fina ta-hand-om-dig-själv tips? Någon bra feelgood film eller något annat fint? Kram

2015-05-27 @ 14:33:32
Postat av: M

Ta hand om dig, hoppas du mår bra snart. kram

2015-05-27 @ 20:50:30
URL: http://awaay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0