på flyget.


☮ ♥ | min nya resedagbok. köpte den på lexi papper i lund. märket är rifle paper. älskar den!

jag kan inte tro det. kan inte. jag är på ett flyg till singapore, helt själv. jag gör det på riktigt! jag tar tag i drömmarna. fimpade allt som var destruktivt och åkte till kastrups flygplats. i morgon landar jag och min lonely planet bok i singapore. staden där jag föddes. där ska vi upptäcka så mycket det bara går under min relativt korta vistelse, och sedan, på söndag åker jag vidare mot nya zeeland. magi. magi. magi. 

it seems like a dream sjunger José Gonzales och jag kan inte annat än att hålla med. älskar orden. det känns som en dröm, ja, åh, ja. utanför flygplansfönstret vilar tunga moln. över haven. tror mig se båtar och tänker på hur långt det är ner, tänker på trehundrafemtio meter, den höjd jag ska hoppa bungyjump från. det är inte så farligt tänker jag. oövervinnerlig. 

snälla, låt mig bara inte glömma det här. låt mig inte glömma hur jag en dag reste själv till andra sidan jorden. hur jag gjorde det själv. hur fantastisk jag är. mitt självförtroende hat vaknat. jag älskar livet igen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad duktig du är! Jag ser så mycket framemot att följa med din resa

2015-09-11 @ 08:57:31
URL: http://heyalexandra.ratata.fi
Postat av: felicia

men iih vad spännande!!

2015-09-12 @ 00:01:21
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: e

du är GRYM! och så sjukt inspirerande!! lycka till o ha det nu så sjukt fantastiskt! <3

2015-09-12 @ 18:05:56
URL: http://singmyspring.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0