om drömmen som blir sann.

 
✈ ✈ ✈ ✈ 
 
DRÖMMER JAG | ladies and gentlemen, it is time for take-off. om cirka tio minuter ska jag packa in min stora sjuttiofemliters-rygga i bilen och åka mot köpenhamn och kastrup flygplats. det är alltså dags nu. och jag är så himla, himla pepp! singapore blir mitt första stopp där jag ska mellanlanda och turista i två dagar innan jag flyger vidare mot nya zeeland. jag hinner inte skriva så mycket mer nu. har små mycket tankar jag vill dela. sånt som handlar om det jag lämnar bakom mig, det jag önskar att ha framför mig, om att komma över, om att bestiga berg, om tårar och om skratt. men för nu blir det ett tillfälligt hejdå, innan vi hörs igen. från singapore! tänka sig! ni vet väl att jag föddes där? japp, back to the roots. åh! är det här verkligen verklighet? ha det fint! PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

åh ha det så himla bäst nu hannah!!!!! du kommer ha ett fantastiskt äventyr. ser fram emot att höra om allt. KRAM OCH LYCKA TILL <3

2015-09-10 @ 11:57:18
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Madelene Borg

ååh, allt är så fint!
jag försöker komma på ett nytt namn. ett nytt namn för en ny blogg. där jag kan börja om från början. vara anonym och skriva ut exakt allt vad jag känner.

när jag googlade efter fina namn nyss så hittade jag din gamla blogg. jag berättade för en kompis (befinner mig just nu i infonesien) att en person (alltså du) som jag följer på en blogg ska till nz. hon tyckte att jag skulle skriva till dig. för nästa vecka ska jag hem till sverige igen. träffa familjen, packa väskan och landa innan jag åker till nz i någon månad eller ett år. vi får se vad som händer.

därför behöver jag en ny blogg. för jag vill kunna skriva exakt vad jag känner. lycka. sorg. glädje. frustration. utan att familj eller vänner ber om att få höra mer eller ifrågasätter varför jag känner som jag känner.

efter att ha läst igenom typ hela din förra blogg och saknar hösten och vintern så känner jag att jag måste skriva detta: du är så otroligt fin och jag älskar dina bilder! jag hoppas att du får det jättefint i nz! som amanda skrev här också så vill jag höra allt också!

nu ska jag fortsätta hitta ett bra bloggnamn. om du vet något bra så får du jättegärna tipsa mig. annars får du ha det så fint! ❤
kram!

2015-09-10 @ 14:57:13
URL: http://madeleneborg.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj! Jag väntar jättemycket på att få läsa om din äventyr! Lycka till och skriv oss snart!!! xx

2015-09-10 @ 15:07:57
Postat av: cassandra

åh!! ha det bäst. ser fram emot att följa ditt äventyr. lycka till ❤ ❤ ❤

2015-09-10 @ 21:02:06
URL: http://pluviophile.webblogg.se/
Postat av: emma

nz är ett fantastiskt land. på så många vis. ser fram emot att följa din resa!

2015-09-10 @ 22:26:33
URL: http://nouw.com/emmacec
Postat av: ISA

största lycka till! detta kommer bli så himla häftigt och lärorikt och allting. Njut av ditt äventyr nu!

2015-09-10 @ 22:57:57
URL: http://Http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0