numera slår mitt hjärta för våren i stället. det är så mycket enklare med solkyssar.

 
vykort från en solig lunch här hemma i min lilla (delade) trea i skövde. ☼ | min vän elin var på middag hos mig i fredags och vi stekte rotfrukter och gjorde en gryta på dem tillsammans med kokosmjölk och kryddor som vi åt i hop med bulgur och lite annat smaskens, i förrgår åt jag upp resterna tillsammans med äppelskivor och valnötter i takt med att solen kikade in genom fönstret. himla gott, himla fint. något jag måste tipsa om är att köpa en flaska linfröolja. jag har det på allt jag förtär. och jag vet att det finns många som tycker det är världsäckligt men jag tycker det är smaskens-smaskens. plus att det innehåller massvis med omega-3 vilket är bra för hjärtslagen. tips, tips!! 

ps. jag gjorde en spellista för april, la upp här, publicerade, och sedan, ett par dagar senare gick jag på min morgonpromenad och tänkte nej, "vad är det här". så jag tog bort den. ny lista kommer, med mer vår och mindre kaos (precis som i mitt hjärta). xx

 

Kommentarer
Postat av: Becka

åh, gottis. solen är bäst.

2015-04-07 @ 10:37:04
URL: http://photos-by-becka.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0