önskas: djupa andetag, fler timmar på dygnet och en vegansk banankaka.


❥ det är ganska ofta jag skriver om mina dagar med lite extra kryddor på. vackra ord gör alldagligheter till juveler, men i dag har jag fått insikten att, trots att en positiv attityd sällan är något annat än bra så vill jag även sprida ärlighet. både ut och in, till er och till mig. nu jag tänkte jag berätta om det dygn jag och klara spenderade i göteborg, hur vackert solen sken, hur spännande det var att få uppleva en annorlunda typ av konsert än vad jag vanligen besökt och ur lycklig klara var över att få se sitt favvo-band och hur peppigt det var att få sällskapa henne.

det jag kanske vanligen skulle ha lämnat ut var hur besviken jag kände mig över att inte få spendera så mycket tid i solen om söndagen som jag önskat, hur mycket tankarna snurrade under konserten och hur jag inte kände mig alls som mig själv den där måndagen, dagen efter. men, jag köpte två fina vinyler på bengans musikaffär och fick insiktsfull egentid med klara. dessutom hängde jag med liselotte och hennes lars i solen någon timmar, alldeles vid vattnet med ett paket jordgubbar som han köpt till oss. så fint. 

men innan vi mötte upp ett utav de finaste par jag vet så åt jag och klara lunch i haga, på en deli haga. jättegott som vanligt. mumma kardemumma för hummus, vindolmar och linsbollar!! jag njöt, trots att jag inte kände mig fin och hade lite för mycket irritationer och besvikelser i maggropen. men herre, vad skönt det är när solen värmer. och hur fint är inte haga egentligen? bli inte förvånade om ni ser mig skutta omkring där i vårkläder med en kamera runt halsen redan nästa helg igen. om det är någonstans i göteborg jag ska bo så är det däromkring. 

ha det fint! xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin Hannah!! du och dina fina ord och ärligheter och bilder. kram!

2015-04-14 @ 23:47:07
URL: http://https://postcardhill.wordpress.com
Postat av: Sofia

Så himla fina bilder!

2015-04-15 @ 19:31:36
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: ISA

du skriver så fint och ärligt! <3

2015-04-15 @ 23:16:19
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: alicia

Hannah! jag bor i haga och HALLÅ om du kommer hit måste du ju berätta det. jag vill ju kunna hälsa på dig!!

2015-04-16 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0