vänner, vänner, vänner.

 
att åka en kvart på tåget till henne, få bor där, få prata av sig, få lyssna på sagolika vinylskivor, dricka vin, somna fnittriga och stanna över natten. det är himla fint det.
himla fint. jag är så tacksam över att ha funnit en plats där jag är omgiven utav så många bra personer. så många fina hjärtan. 



här har våren börjat blomma. både i mig och ute på gården. små gula blommor på växer redan på gräsmattan och gruset doftar sådär som det gör en torr solskensdag. knoppar på träden, men inga blad än. det kommer kanske ta ett tag innan grenarna blommar på riktigt. men det knakar. det växer. och så småningom sträcker sig väl grenarna mot himlen och välkomnar sommarens solkyssar på sina blad. kyssar. så småningom blommar allt. även träden även jag.  


Kommentarer
Postat av: A

Vad fint att läsa att du trivs:)

2015-04-09 @ 21:12:33
Postat av: Becka

det bästa som finns.

2015-04-10 @ 08:51:11
URL: http://photos-by-becka.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0