du kommer vända upp och ner på allt, det vet jag med största möjliga säkerhet.


✿ ✿  ✿ 
 
vinkar hej och vill mest visa hur en alldeles vanlig men jättegod gröt kan se ut! fiberhavregryn kokt med en halv banan, chiafrön, lite salt och toppad med mer banan, hallon, solrosfrön och kanel i massor!!

i dag ska jag fara till lund, luncha, gå på bio (älskar bio) och bara ha det så jäkla efterlängtat fint och pratit med min saknade cykelsyster, aka michaela som jag inte träffat seden sthlms-visiten. längtar. en annan sak jag längtar efter är honom, men det tar vi en annan dag. puss.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej Hannah!

Tänkte bara fråga om vi har någon möjlighet att lösa det här med skolböckerna? :)

Kram Andrea

Svar: hej! åh, förlåt! ska till skövde eventuellt på fredag, annars tar jag med dem till min kompis som kan ge dem till dig, vi ska mötas i gbg på fredag nämligen. :) har inte varit på min fb-sida på länge, måste missat det! hur som haver får du låna allihopa under tiden jag är borta, lägg till mig på fb så kan vi höras om detaljer. förlåt igen, och kram!
Hannah Ellen.

2015-08-26 @ 11:31:28
Postat av: Vaniljepaula

Definitivt verdens beste frokost! Ha en fin dag.

2015-08-26 @ 12:03:46
URL: http://vaniljepaula.blogspot.no
Postat av: Andrea

Men åh, be inte om ursäkt. Det är ju du som är fantastiskt snäll och lånar ut dem. Jag hittade inte dig på fb, så om du vill kan du lägga till mig Andrea Arwidson.

Hoppas du har det bra och kommer ihåg att lyssna på vad ditt hjärta säger är rätt. Kram!

2015-08-28 @ 10:42:58
Postat av: e

ååh, SÅ gott! <3

2015-08-31 @ 11:49:14
URL: http://singmyspring.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0