VINTAGE TROUBLE.

 
☮   ☮   ☮ 
 
här kommer ett litet och snabbt hejrop efter en lång tids frånvarande: hej! jag har haft jättemycket PMS och varit på gotland, fått lite fjärilar i magen och badat i havet och skrattat och gråtigt och älskat och hatat. låter väl lite som livets grejer i sig, visst gör det? synd bara att den jag älskat var någon annan och den jag hatat var mig själv. typiskt PMS.

i måndags var jag så n-e-r-e att, när vi kom tillbaka till sommarstugan efter gotlandsresan så bestämde jag mig för att stanna där några dagar. i självsamhet. tyckte det var en bra idé och jag tror att det hjälpte mig mycket mot min PMS att vara i fred lite och bara andas, springa vid havet, läsa hp och äta regelbundet och göra lunch-yoga på terassen. mediterade i tjugo minuter var dag, tror minsann att det hjälpte också.

men, i går fick jag nog, åkte till föräldrarna i skåne där jag är nu. i kväll ska jag på kalas och även om jag fullständigt brutit i hop i dag (över flyttkartonger, dammiga golv, dieter och grannar som leker motorsågsmasaker med trädgården) så mår jag nu himla mycket bättre än på länge. ska bli fint att hänga med ett gäng vänner på möllan och bara njuta lite över stadsbrus och fredagsrus. återkommer här snart igen. bloggen min är också något jag saknat. puss och tusen tusen tusen tack för alla historier om PMS!! tänker dela med mig mer utav min också, från och med nu. hjärta.

Kommentarer
Postat av: ISA

skickar en kärleksfull kram! känns kanske lite bättre när du vet vad det beror på? PMS alltså. Inte knäpphet <3

2015-08-21 @ 22:49:27
URL: http://Http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0