armen omkring ingen alls.

☯ / att vara själv tycker jag ganska mycket om
det känns sällan ensamt
jag accepterar mig själv som jag är
håller mig själv i handen
klappar mig själv på axeln
skäller lite när jag gjort något dumt
försöker fylla mitt liv med lyckorus och vardagsbrus
förlåter mig för att jag blandar in killar med för mycket förvirring och snus

det gör inte så ont att somna själv
det gör inte så ont att vakna med armen omkring ingen alls
det känns fint att veta att det där kommer sedan
att det är dumt att stressa över det redan
redan innan jag är färdig med mina äventyr

men i bland
bara i bland
så svider det i hjärtat
svider för att att jag valt fel
svider för att någon jag kanske tycker om inte är den jag håller om
svider för att någon jag har tyckt om är den jag än en gång ska försöka glömma i morgon

att vara själv tycker jag ganska mycket om
det känns sällan ensamt
men i bland
bara i bland
så svider det i hjärtat
att vakna med armen omkring ingen alls / ☯

Kommentarer
Postat av: Julia Carlzon

Så fint! Kan relatera, verkligen.

2015-07-17 @ 11:54:49
URL: http://jcarlzon.blogg.se
Postat av: Jonna

Hej Hannah! Vad fint du skriver. Även om jag tycker att vi är olika så känner jag igen mig så mycket i det du skriver. Det är skönt för själen att gå in på din blogg och läsa dina tankar om livet. Så tack för att du väljer att dela med dig! Du är grym.

Svar: hej jonna! åh, tack ska du ha! vad glad du gör mig! tusen kramar :)
Hannah Ellen.

2015-07-17 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0