den bästa stunden där och då.

hej mina solsken. ▼ jag har svårt att andas i dag. livet känns fint och pirrigt och egentligen mår jag bättre än på SÅ SÅ LÄNGE men det ligger ett tryck mot bröstet som jag inte kan reda ut. känner mig inte riktigt här och nu. som om jag väntar på något. men vet inte vad. allt är overkligt och verkligt på samma gång. jag tror jag måste meditera lite, fundera lite, ligga i hängmattan lite, skriva lite. bara vara nu. och inte tänka så farligt mycket på i morgon som jag gör nu.  

 
skinnarviksbreget - amanda mair.☯ ☮ ❤ ☼ 

stockholm dag två. vi hängde mest i parker och på berg. skinnarviksberget. jag blir alldeles pirrig i magen när jag tänker på hur jäkla BRA jag mådde när jag låg där på berget, med en varm sol mot mina axlar, fika, en fin favoritvän och utsikten som var magiskt fin. och så spellade vi lite favoriter från spellistan ovan, allra mest lyssnade vi på amanda mair och tittade på ett par som var på första dejten där. vi pratade om hur grabbar kan spela spel och varför sjutton dom ens gör det, tyvärr/turligt nog är jag expert på att se igenom de där himla spelen och slukas inte med så lätt. fast i bland gör jag det ändå. lika dum idé varje gång.
 
jag mådde så himla bra där. jag var så himla mycket HÄR, här och nu. och det är just precis sådana stunder, där en stannar upp, sätter ankar och uppskattar livet. allt i livet. tackar för allt i livet. och släpper alla krav och måsten och ångesten för gårdagen och ovissheten inför morgondagen. det är just precis sådana stunder som jag samlar på. just precis sådana stunder jag vill ha fler utav. och några sådana ska jag försöka fånga i dag. puss och ha det fint. 

Kommentarer
Postat av: Http://carroat.blogg.se

Åh så mysigt! :)

2015-07-05 @ 10:57:54
Postat av: ISA

nu blir jag ju nyfiken på vad som händer imorgon!? hursom så lycka till och oavsett hur det går så är DU bra, kom ihåg <3

2015-07-05 @ 23:14:19
URL: http://Http://isabyl.devote.se
Postat av: JOSEFIN B

Vilka fina bilder! /www.joseefiinb.devote.se

2015-07-06 @ 12:52:11
URL: http://www.joseefiinb.devote.se
Postat av: Sandra Leone

Så mycket fint i ett och samma inlägg. Hoppas att du får iordning på tankarna.
Kramar

2015-07-06 @ 19:14:02
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Sandra Leone

Så mycket fint i ett och samma inlägg. Hoppas att du får iordning på tankarna.
Kramar

2015-07-06 @ 19:14:03
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Embla

hoppas trycket mot bröstet försvinner och att du kan andas ordentligt. Fina bilder som alltid.

2015-07-09 @ 16:12:05
URL: http://sotvatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0