en kan hata sig själv eller så kan en älska sig själv, det är bara att välja.


 
okej. hej! det var länge sedan, minsann. och jag vet inte om och hur ofta jag kommer återkomma här. i bland brinner det i mig att skriva och fotografera och visa men någonstans känner jag att det här vardagliga uppdaterandet kanske inte kommer bli lika självklart framöver. jag älskar att inspireras av bloggar, och även instagram och pinterest och så vidare men det kan också bli för mycket. och då behöver jag bara stänga av mig från allt som heter internet och gärna det i några dagar. själv så har jag haft en fantastisk tid som bloggerska på coffeeworld.blogg.se, och jag borde verkligen ta mig tid en dag och skriva en lång text om hur tacksam och glad jag är för allt bloggen och dess fantastiska läsare gett mig. men min tid som bloggerska, som jag nog egentligen skulle kallat mig om jag fortsatt blogga där är nog förbi nu. i stället är jag en alldeles vanlig men också jätteovanlig tjugoåring med en liten webbsida där jag skriver av mig och sparar fotografier, känslor och berättelser. 

så nej, det här är inte slutet. det är mest ett konstaterande om hur saker och ting ligger till. PLUS så ska jag snart fara på äventyr till en hemlig destination i utomlandet under en längre tid och jag undrar om jag inte kommer vara lite isolerad där. men å andra sidan vore det ju fabulöst att blogga därifrån? och dokumentera? nåväl. jag får fundera på det. HEJ i alla fall. i morgon ska jag visa bilder från min visit i sthlm. det var helt sagolikt. puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad du än bestämmer dig för, så är du inspirerande på alla sätt och vis!

2015-07-01 @ 17:58:36
URL: http://eewmiliaa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Du tipsade om "Allt det där jag sa till dig var sant" för ett tag sen och nu har jag till slut läst ut den! Jag tycker det var en helt fantastisk bok. Så många fina och träffsäkra formuleringar och fylld med så många tänkvärdheter. Jag kommer att tipsa många av mina vänner om den. Tack bästa Hannah för att du tipsade oss läsare om den <3
Sedan vill jag också säga att jag är stolt över det du gör just nu - tar en paus i plugget trots att det är så lätt att bara "Hang in there" tills allt är avklarat utan att egentligen vilja det. Jag som följer dig på Pinterest har en svag uppfattning om vad det är du ska hitta på till hösten och jag måste säga att det ser väldigt spännande ut. Kör hårt hela vägen genom, sånt här gör en alltid starkare! Kramar

2015-07-01 @ 21:30:37
Postat av: ISA

blev ju döööönyfiken nu! känner ba att jag vill hänga med på den resan, men självklart helt upp till dig! ha det superbra var/vad du än ska göra <3

2015-07-01 @ 23:20:20
URL: http://Http://isabyl.devote.se
Postat av: elise

blir så nyfiken på vart du ska ta vägen! och sluta aldrig skriv - på ett eller annat sätt om så inte genom bloggande. du är skitgrym med orden ska du veta. <3

2015-07-02 @ 18:21:13
URL: http://singmyspring.blogspot.se/
Postat av: Börje

Visst är du ovanlig Hanna. Och det är det som är så skönt. Människor som är annorlunda är ofta inspirerande och intressanta. Hoppas att resan blir bra vart du nu tar vägen.

2015-08-25 @ 15:16:00
URL: http://www.ugglan.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0