och det går inte att vara arg på dig för jag hör på din röst att du saknar mig.


✈ ☼ ☯ ✿ ☮. | i dag har jag suttit på stadsbiblioteket i halmstad i något som till slut blev fem timmar. goolar och läser och skriver ner, ber mamma och pappa printa ut viktiga papper och skicka bilder på sitt pass. k ringer med gråten i halsen och jag kan inte ta in att vi inte kommer ses på en så lång tid. jag kan inte ta in att jag inte kommer träffa någon utav de som jag nu inkluderar i mitt liv på en så lång tid. jag kan inte ens ta in att jag ligger här i mitt eget lilla hus på sommarstugetomten i halmstad, med en egen bil utanför tomten och ett jobb på världens bästa café och fyller snart tjugoett och står liksom alldeles i dörrkarmen redo att ta ett stort steg ut i världen på mitt livs äventyr. det går inte att ta in. det går inte att ta in bara. men jag är lycklig. jag mår bra. och jag är så stolt över att jag lyssnar på mitt intre. och gör det som behöver göras. i livet. just nu. i höst lämnar jag sverige. och det känns så jäkla jäkla bra. 

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN B

Du är så himla fin! kram på dig / www.joseefiinb.devote.se

2015-07-08 @ 22:40:24
URL: http://www.joseefiinb.devote.se
Postat av: Freddy

Hurra! Så himla bra att du tog tag i det praktiska, shit nu händer det ju på riktigt! Men kommer sakna dig galet mycket!<3

ps. Massor av hjärtan på de två senaste inläggen, du sätter ord på vår helg så bra. Och Hallå JA jag vill ju veta hur vi träffades?!?! Hihihi vi hörs imorgon!🙌 kraaaaaam

2015-07-08 @ 22:53:48
Postat av: ISA

och du kommer inte ångra dig en sekund för oavsett hur det blir och går så kommer du lära dig något <3

2015-07-09 @ 22:39:43
URL: http://Http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0