peace frog / love me two times.



det är måndag men känns som lördag. jag har varit i göteborg i dag och äntligen fått träffa ett par MAGISKA vänner efter ett par veckor av mest jobb och självsamhet (älskar självsamhet men behövde verkligen komma i från allt det där i relation till jobb nu). åkte till göteborg, köpte fina ting och drack gott kaffe med mina finaste brudar, klara och kajsa. så bra, så bra, så bra. ☮ ☮ ☮

sist jag var i gbg köpte jag drömfångaren ovan. tog bort de lite för kalasiga vimplarna och hängde upp den ovanför sängen. fint, visst? ville mest visa. nu ska lyssna på the doors, dricka upp teet och dagdrömma lite innan jag somnar med hp-boken på näsan igen. gosigt. xx

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vilket mysigt rum!!

2015-07-29 @ 09:09:13
URL: http://nouw.com/fannyamandanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0