ligger leende i ett tomt rum och lyssnar på kid wave.


kära hjärtanes.
 | jag har varti supersjuk i en vecka cirka och därav inte existerat något vidare alls här. fast i söndags mådde jag lite bättre och då passade jag och pappa på att packa i hop hela mitt sovrum här i skövde. så nu ligger jag och lyssnar på kid wave (tips, tips) i ett tomt sovrum och väntar med spänning på livet. vad som händer i höst är ännu ovisst. vad som händer i morgon är inte heller särskilt greppbart för den delen. allt jag vet är att livet är så jäkla oförutsigbart och MAGISKT och att det är bara fucking jag som bestämmer. ÅH. ursäkta svordommarna, men jag talar från hjärtat nu. och hjärtat säger att livet ska levas. så nu lever jag. xx 


Kommentarer
Postat av: ISA

Livet är ju fasen spännande alltså, lite läskigt, men mest spännande! :D

2015-06-02 @ 22:52:55
URL: http://Http://isabyl.devote.se
Postat av: Stin

Hannah! Jag tycker att du ska läsa owe wikströms böcker. Börja med långsamhetens lov eller sonjas godhet. Tänker att du skulle förälska dig i hans sätt att se på saker och ting, hans reflektioner men framförallt det sätt han kommer få dig att tänka på. Enkla böcker att läsa när man känner för det:)

2015-06-02 @ 23:16:03
Postat av: Mari

Kjære deg. Jeg har lest bloggen lenge, og kjenner meg igjen i mye (spiseforstyrrelsen feks), så ikke ta dette som kritikk men: Du er så mye syk. Kan det hende at kroppen prøver å fortelle deg at den ikke ønsker det livet du lever? At den ønsker noe annet enn studier, stress, party?

Du er for fin til å være syk og sengeliggende, søta:)

2015-06-03 @ 12:26:34
Postat av: karin

livet är bra underligt ibland, det kanske är det som gör det så spännande. som en skräckblandad förtjusning, kärlek och sötsur sås. underligt, frustrerande, spännande och alldeles magiskt ibland.

2015-06-04 @ 20:24:11
URL: http://locknerkarin.blogspot.se
Postat av: therese

Hej!

Vad nyfiken jag blir, ska du inte studera i Skövde längre? Eller var det "bara" fristående kurser som du läste? Kram

2015-06-05 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0