om saker jag inte begriper.

 




 

☯ ☼. | jag BEGRIPER mig inte på hur urban outfitters inte finns i malmö eller göteborg! jag begriper mig inte på hur de kan ha så mycket fint och hur jag skulle mest vilja inreda "lillstugan" på sommarstuge-tomten som jag ska bo i mest hela sommaren med ENDAST ting från UO. åh.

fast mest begriper jag mig inte på hur det kommer sig att jag jämt tittar på mig själv genom andras ögon och att det behöver något som en käftsmäll för att jag ska förstå hur mycket jag låter mig bli trampad på. du vill inte ha mig, men du vill ha mig i ditt liv ändå. men jag vill ha makten över mitt liv, mina känslor, och mig. och om jag står här i valet jag någonstans vet att jag faktiskt måste göra, så kanske det är värt att välja bort dig.
 xx 

Kommentarer
Postat av: e

åh, tänka sig. samma saker jag inte begriper.

2015-06-10 @ 13:00:53
URL: http://singmyspring.blogspot.com
Postat av: Amanda

<3333

2015-06-11 @ 07:08:20
Postat av: Michaela Glansk

Vart kommer dessa påslakan ifrån? Hur fina som helst!

2015-06-13 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0