vi kan göra allt men aldrig tillsammans.


✈ två vykort från förra sommarens må-bra-dagar i sommarstugan. i skrivande stund är mina väskor packade och jag ska snart köra dit alldeles själv i en bas-dunkande cabbe och gråta lite till fina söndagslåtar. ska stanna där i två dagar och jobba. sedan kommer jag nog tillbaka hit till skåne igen. nog. puss och ha det fett fint så länge!

i dag vill jag mest bara lyssna på hjärtslag. dina hjärtslag. men om jag vore hos dig så skulle det jag inte känna mig lättad. aldrig lättad aldrig bra förrän vi känner något större och vet vad vi vill ha. och jag känner bara längtan. och du rädlsa. vi kommer krocka. den lilla kärleken som kanske börjat växa blir död. en vissen blomma. inget går och laga. när jag bara längtar. och du är så himla himla rädd. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, vad är det för bok??

2015-06-14 @ 13:54:59
URL: http://jenniferjohansson.forme.se
Postat av: liv

hannah, finaste du. har läst din blogg i flera år, följt din kamp, dina motgångar och medgångar och jag bara måste kommentera nu och säga att, jag uppskattar dig och dina texter så mycket. jag är själv sjuk i ätstörningar - UNS, det är en helvetes kamp emellanåt och egentligen har jag väl aldrig riktigt försökt att bli frisk. jag har liksom inte haft inspirationen eller viljan, inte vetat vem jag vill vara, hur jag vill vara, förens nu. du är min stora inspiration och tack vara dina inspirerade bilder och texter bestämmer jag mig idag, att jag inte längre är min sjukdom och att livet är så mycket mer än att vara orklös och sur. livet är ju glädje, njutning och lycka. jag ska ta vara på det, varje dag i sommar. inte glömma hur viktigt det är att att kämpa kämpa kämpa. du är grym!

2015-06-15 @ 05:30:45
Postat av: joré

så fint! hoppas dina dagar var grymma och du tog dig tid att andas, fina hannah!

2015-06-20 @ 12:58:44
URL: http://www.jdfoto.blogg.se
Postat av: Beata

<3

2015-06-22 @ 16:47:32
URL: http://radarmagazine.se/beata/
Postat av: Emilia

älskar hur du skriver! ta hand om dig <3

2015-06-26 @ 00:35:31
URL: http://eewmiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0