blir sittandes en lång stund i tantoparken, för jag är ändå inte hemma innan gryningen.


två vykort från försommar tvåtusenfjorton. jag och pappa och fikade på möllebacken med vacker utsikt och galna leeenden.



tolvtrettiofyra och jag gick hem från skolan alldeles tom hungrig och matt. åt lunch och tittade på tre avsnitt av fresh prince of bel air för att slippa tänka på allt. nu ligger jag i sängen lyssnar på vit päls känner ånger sug viljor som styr och sjutusenfemhundraåttioelva håll. mest om stora plugghögen, om vad som ska hända efter sommaren och pirr, pirr, pirr. du har funnits i mina tankebanor ända sedan allra första gången och det verkar fan inte spela någon roll om jag hånglar med någon annan eller om jag låter bli att skriva ditt namn eller läsa dina ord för ändå så påminner alla himla låtar om dig och hur bra jag tycker att du är. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0