du säger att kärleken aldrig var till för dig, att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen.

 
en gröt för inte så farligt länge sedan. gjord på helt bovete som jag kokar med hackad torkad frukt och kanel, toppat med banan, blodapelsin, cashewnötter, kokosflakes och torkade mullbär samt någon växtbaserad mjölk jag ej kommer i håg. troligen mandelmjölk. och så en kopp te, såklart.
 
▲ 
 
i skrivande stund ligger jag i sängen och lyssnar på sagres, tallest man on earths alldeles nya och får sådär ONT i magen på grund av vårkänslor. i söndags åkte jag från honom, och jag kommer inte tillbaka förrän till sommaren igen. troligen. och det ömmar lite grann. för vi har haft så magiska solskensdagar i hop. de allra första bästa solkyssarna har jag upplevt i hans sälskap. en uteservering på möllan. han var mitt berg bland alla dalar. men nu är jag i skövde, och jag vet att det är här jag ska vara nu. trots pirr. trots att det ömmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0