ett par veckor fyllt av pärlsocker.

 
smoothie på bär och banan och kanske en skvällt madelmjölk om jag minns rätt.

 
utanför fönstret lyser solen och himlen är alldeles alldeles klarblå. jag ligger i sängen med livets förkylning och hoppas med hela mitt hjärta att få bli frisk bums så jag kan plugga i kapp och hänga med fina favoritpersoner och äntligen börja leva det här skövde-livet jag lovat mig själv att ta vara på nu. en termin till i alla fall. jag behöver ge allt för att få känna att jag faktiskt vill fortsätta med denna utbildningen. för ja, jag tvekar i bland. funderar i bland. jag är passionerad kring mycket och entusiastisk till allt. så vad gör en snart tjugoettåring när hon har all tid i världen att leva men ingen tid att förlora. förvirringen. jag vill resa, se, uppleva, jobba med allt jag finner roligt och låta händer och fingrar och hjärna jobba samtidigt. kreativiteten brinner. och jag vägrar låta något släcka den elden. någonsin. det är min starkaste låga. min starkaste vilja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0