massa sjuttiotal sagan om ringen longboardturer black sabbath veganföda.

den här knäppinsen byter sin beskrivning på instagram minst tre gånger i veckan. i går summerade hon mars som rubriken lyder. i morse såg jag plus två favoriter på sagan om ringen i hop med frukostgröten. i går blev sent tenta-firande med öl och att ramla i kaos. livet - en berg och dalbana. tycker om det väldans mycket dock.
 

jag har en ny bräda!! en longboard då alltså, en slipstream. tycker den är superfin med vinröda hjul och coolaste skissen undertill.
 

jag och sambo-klara gick och köpte oss nya vårkläder i går. sedan piffade vi till oss och dansade till the stooges som om det vore fredag.


men fredag är det minsann i dag!! och jag har en uppsats att skriva som jag tänkte lägga någon timma på nu innnan jag går ut på en solskenspromenad och slutligen svider - eventuellt - om till det här för kvällen! nytt gånger två från hm. en butik jag egentligen inte ens sätter min fot i men som i går gjorde mig fett pirrigt underbart jävla superleende. 
 
så, nu ska jag inte störa mer. varken er eller mig själv. här ska det skrivas uppsats för hela slanten så en kan ta en lugnare helg sedan. p-h-u. livet på psykologisk coach-programmet är sannerligen utmanande då det här med tentaplugg ALDRIG TYCKS TA SLUT, men fint är väl det ändå att en ser framgång, och att det är fredag och en kan åka till falköping och träffa brudarna. FINT. dagens musiktips är en åttiotalssmörig grej från when in room som jag lyssnar på jämt älskar ju inte bara sjuttotal utan även sextio och åttio. lyssna här. puss
 
▼ ▼ 


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fina bilder :))

2015-03-27 @ 15:52:08
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Vilken färg och märke är det på ditt läppstift? Väldigt fin färg på dig!

Kram!

2015-03-27 @ 18:15:55
Postat av: katri

vad för modell här din bräda? haha hittar den inte på nätet. så himla fina bilder som alltid!

Svar: hej, det är en slipstream freeride men den finns inte kvar i butiken där jag köpte den så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det! sök på longboard bara så finner du tillslut en som passar dig och din åk-stil. det finns många olika sorter och märken, så jag rekommenderar att läsa lite här: http://actionbolaget.se/faq-longboard
kram!
Hannah Ellen.

2015-03-28 @ 10:26:04
Postat av: Becka

Vackra, vackra du. <3

2015-03-29 @ 11:04:22
URL: http://photos-by-becka.bloggo.nu
Postat av: alicia

Ååååh du passar så himla bra i din lugg!!! Jättefint

2015-03-29 @ 20:35:25
URL: http://pepsicolacherrypies.blogg.se
Postat av: M

Hej!

Skulle du kunna skriva ett inlägg om hur du sminkar dig? Och lite tips kring det? Jag tycker att du får till det så fint och är själv inte så van vid att sminka mig (med tycker det är roligt), så hade varit fint!

2015-03-30 @ 13:51:42
Postat av: Sandra Leone

Lider med dig. Tentaplugg är förfärligt.

2015-03-30 @ 19:26:55
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Tora (torahansson.blogg.se)

Alltså du är så himla fin. Älskar klänningen, kram<3

2015-04-07 @ 17:59:07
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: Céline

hej fina! du passar förträffligt bra i lugg :)

2015-04-08 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0