and I'd like to think an ordinary person is capable of anything.

ett filmtips. | nu tänkte jag berätta om en film jag såg under helgens visit i stugan med michaela (som - till dig som frågade - förövrigt inte är min flickvän, vi är bara vänner vi). tänka sig, vi hyrde faktiskt film. för trettionio kronor på ica. så är det när en är utan internet och dator! fett värt det dock. hur som haver var denna film så himla vacker. det är mitt bästa ord för att beskriva filmen. vacker. och när det dessutom är två favorit-skådespelare med, vad kan gå fel?
 
TRACKS, som filmen heter handlar om robin davidson och hennes resa genom öknen med tre kameler, och tillstundom en fotograf spelad av fantastiska adam driver. en verklig historia är det dessutom. och, den utspelar sig på sjuttiotalet! (ni vet ju hur mycket jag tycker om sextio-sjuttiotal).  men mer än så tänker jag inte berätta om den här filmen, utan resten får en faktiskt ta reda på själv! hur kan en egentligen ens låta bli när en ser fotografierna ovan (från google). tips, tips alltså! 



✈ i skrivande stund är jag på väg igen. mot halmstad, och sedan skåne. det är en sådan tripp jag inte har några förväntningar på, bara ser fram emot. så himla mycket alltihop. lovar att berätta om allt här sedan. (hur skulle jag ens kunna låta bli?) men, untill then: ha det fint! xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter filmen?

Svar: uppdaterat nu! glömde skriva tokigt nog. tracks heter filmen. (:
Hannah Ellen.

2015-05-14 @ 13:54:46
Postat av: Daniella 🌙

Vad heter filmen?

Svar: åh, det glömde jag skriva! tracks är filmens namn! (:
Hannah Ellen.

2015-05-14 @ 13:57:38
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är väl Adam Driver eller? Ser mer ut som han än Sandler iallafall :)

2015-05-14 @ 15:55:40
Postat av: Amanda

Å den filmen såg jag med min pappa i somras. Tänk, att det snart gått ett år sedan dess men jag minns filmupplevelsen på pricken och hela kvällen efteråt. Vi klev ut från biosalongen till den allra vackraste rosaröda sommarhimmel. Filmen dessutom var ju en helt lysande detalj i sig. Den gav så mycket tycker jag.

2015-05-14 @ 17:54:24
Postat av: ISA

åh, älskar filmer med verklighets bas. Så mycket mer känslofyllt då!

2015-05-14 @ 22:54:35
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Ebba Molin

Tack för tipset, ska kika! Så vackra bilder också...kram

2015-05-15 @ 20:35:14
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: elise

fantastisk film, älskade den!
sett wild? den hade du också älskat.

2015-05-15 @ 21:31:28
URL: http://singmyspring.blogspot.se/
Postat av: LIENE

Verkar som en underbar film, alltså det ser man från bilderna! Den måste iaf vara väldigt bra tagen.

2015-06-01 @ 21:34:28
URL: http://liene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0