letar efter den där känslan när jag aldrig vill gå hem.

godmorgon. | här kommer en hög med några vykort från instagram jag delat med mig utav den senaste tiden. om en vill finna fler fotografier från min
kära iphone kan en finna på på @_hannahellen. som en liten summering av april och det som varit min vår hittills. puss på er, alla fina själar därute.


vykort från i söndags när jag och klara tog en spontantur till gbg. satt vi vattnet och fikade och njöt utav solskenet. åh. precis vad jag behövde.


gick förbi spännande musikplancher och two little birds som har fin veganfika men ingen uteservering. bu. 


den där söndagen då vi grillade på billingen + en styck banangröt + mina två senaste vinyler. vårjazz!!


vardag i skövde. tillåter mig sällan men i bland att äta kladdig gröt i sängen framför en serie. fotografier från köksfönstret och två klädval.


två bilder som visar att veganföda är jätteknäppt men jättegott. som att äta tofuglass (eller var det risglass) och avokado på gröten. mumma!!

och ännu mera vardag. som jag har njutit av den de senaste veckorna. har inte lämnat västra götaland sedan februari cirka och det känns bra, och fint. 
men, nu vankas snart två helger med äventyr. halmstad och skåne. mitt hjärta klappar himla hårt för båda äventyren.  pepp, pirr, panik och pepp igen. 

☮ ☮ ☮.

Kommentarer
Postat av: karin

tycker så mycket om dina vardagsvykort. de får en liksom att få hopp om dagen och lite carpe diem-känsla. har du några bra tips på vad man bör göra när man är gbg föresten? vill så gärna åka dit på en long-weekend eller dagsutflykt!

2015-05-07 @ 07:56:51
URL: http://locknerkarin.blogspot.se
Postat av: Beatrice

Det här är så himla fint! Kanske framförallt Skövde-bilderna, för där har jag aldrig varit, men det verkar ju jättemysigt!

2015-05-07 @ 09:34:37
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: ISA

gud så spännande med framtida äventyr! låter grymt härligt. Och ditt april var ju himla fint det med <3

2015-05-07 @ 23:13:20
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Clara

Åh, wow, vilka fantastiska byxor på näst sista bildraden! Var har du köpt dom? <3

2015-05-08 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0