om du vill ha ord att leva ditt liv efter, gå vid gravarna, för det är skrivet i stenarna.

 
 
 Hej alla fina. | vill börja med att tacka till TUSEN för alla välgörande ord i går. det känns så bra att vi håller varandra i handen genom stormarna och att jag dessutom får skriva av mig här om alltet känns fantastiskt. det lättar verkligen hjärtat. merci för det. nu sitter jag bland tända ljus och äter frukostgröten (ur en glasslåda, kaosmorgon) och lyssnar på while she sleeps för det är allt som går just nu. klockan elva är jag på skolan igen. då ska jag få prata av mig hos någon som kan ge mig råd. misstänker hormonell obalans. eller bara att jag är jävligt sliten. hur som haver lättar det hjärtat. och jag behöver lätta hjärtat allt vad jag kan just nu.



jag har fått många frågor angående mina älskade brallor ovan. de kommer från beyond retro i malmö och införskaffades för precis ett år sedan. men om en vill ha liknande så tycker jag en ska pallra sig till närmsta beyond retro ändå för de har alltid en himla massa liknande cozy-pants. tips, tips! xx

Kommentarer
Postat av: ISA

Kram fina! det känns ofta bättre när man fått skriva av sig också <3

2015-05-13 @ 22:15:35
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Linnea, fotografier

Jättesnygga byxor!!

2015-05-22 @ 17:35:44
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0