regndoppar på tulpanerna och asfalten är varm.

regnmorgon. ☯ | banangröten toppade jag med cashewnötter, havremjölk och, framförallt en klick hemmagjort jordnötssmör som jag fick utav liselotte här om dagen. hon är så pysslig min vän. gör egna smycken och skapar magiska kombinationer i köksvrån. när hon öppnar sin egen webbshopp säger jag bestämt till, för jag vet att jag inte är den ända som älskar hennes kreationer. /

i går stämde jag äntligen gitarren, blev så himla lycklig utav det. spelade en midsommarnattsdröm och tog upp gamla halvfärdiga låtar jag en dag börjat skapa. flow, kreativtiet och total frihet. tre lycko-ting som jag får utlopp för med en gitarr i min hand, och sång. åh, jag erkänner det aldrig för någon, men sången, den är också min lycko-vän. och på tal om musik - här är en musiker som är magisk: ásgeir trausti. xx
 

Kommentarer
Postat av: M

Åh, alltså din gröt ser jämt så god ut, tycker egentligen knappt om gröt.


sv. åh ja, så fint att en kan fly till en annan stad för bara någon dag. Och det är väl oftast det som är problemet, en vill fly men att en vet knappt vart.
Det låter som en optimal lösning på att få den känslan att krympa en aning, ska bestämt testa det också.
Ja, det hade varit fint att göra det. Annars får du hojta till när du kommer till halmstad.

2015-05-05 @ 10:00:28
URL: http://awaay.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

gott!

2015-05-05 @ 13:15:48
URL: http://nouw.com/dimand
Postat av: ISA

dina frukostar ser alltid så maaagiska ut <3

2015-05-05 @ 22:58:59
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0