tycker så mycket om dig. det är inte klokt.

☮. | här är en havregrynsgröt jag älskar. kokar den med linfrönm toppar med cashewnötter, havremjölk, avokado och flingsalt. avokado, tänker ni, kan en ha det på gröten, tro? JA FÖR DET KAN EN, säger jag då. kan green kitchen stories kan minsann jag med! nu orkar inte jag skriva mer för jag har ont i hjärtat är hungrig supertrött och sliten i både kroppen och själen min. ska vila hela kvällen.  men, om det är någon filur som läser det här och som själv skulle vilja skriva om sina tankar, sitt liv, filosofier, insikter, lördagsbestyr eller annat trevligt så snälla, gör det. och ha det fint! ps. lyssnar på 4.17 av 1987, den är väldigt fin. väldigt fin. xx


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

ser gott ut :D

2015-05-02 @ 18:27:21
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Melinda

ikväll känner jag mig ändå rofylld. Lyssnar på fin musik och tänker på allting i livet. Känner mig tillfreds hur mitt liv ser ut i dagsläget, studerar på den utbildningen jag vill och trivs i min klass. Sedan är jag bara allmänt lycklig vilket känns super fint! Hoppas det snart känns bättre för dig, men bra att du låter dig må sådär ibland för sådant är livet för oss alla ibland. Stor kram på dig <3

2015-05-02 @ 18:35:43
URL: http://thelifesroad.blogg.se
Postat av: Jp

Själv sitter man i sitt hyrda rum, i sin favorit stad, London. Ändå så himla rastlös i själen ikväll. Har massa tid över så om du vill lära känna någon ny, så maila bara!

2015-05-02 @ 19:19:07
Postat av: N

Har också ont i hjärtat idag, sen valborg. En av mina bästa vänner har varit med mitt ex. Det gör så jävla ont för sånt gör man inte om man är bästa vänner och det gör ont att hon fick vara i hans armar men inte jag.
Har även ont i hjärtat för att pappa lämnade mig ensam hemma och åkte till fjälls utan mig.

Annars mår jag bra. Skönt att vara hemma när jag annars bor i en etta i en främmande stad.

2015-05-02 @ 20:28:25
Postat av: Maja

Du är bäst!

2015-05-02 @ 21:00:38
Postat av: hjärta

Jag har också ont i hjärtat, men vet du vad jag nyss gjorde? Jag pratade med det. (På mitt sätt- alltså i skrift) I natt får vi se om det ville lyssna. För nätter suger, men vissa kan vara fantastiska. Om hjärtat lyssnar, det vill säga.
Systerkram.

2015-05-02 @ 22:18:58
Postat av: ISA

oj, vad märkligt med avo på gröt.. kändes lite otäckt :O men man ska ju våga prova nytt! hoppas hjärtonda släpper <3

2015-05-02 @ 23:22:57
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Linnéa

I sin helhet har jag haft en väldigt fin dag, till och med födelsedag. Jag har blivit firad av min familj på ett stillsamt och mysigt sätt, ätit tårta och öppnat paket. Och jag uppskattar och värdesätter det så.
Men trots det värker det inombords för jag saknar han, han jag vill ska vara en del av mitt liv men som inte är det. Jag vet att det inte går och jag accepterar det men åh, han saknas bara.

Det där med avokado på gröt låter ganska.. otippat men vet du vad? Jag har avokado liggandes hemma så ska ge det ett smak-försök imorgon!

2015-05-03 @ 00:57:35
URL: http://ljr.blogg.se
Postat av: Driva

Hej du, jag ville bara skriva och säga att jag är så glad att jag hittat din blogg. Vi verkar ha lite samma sätt att se på saker och ting. Fortsätt så ♥

2015-05-03 @ 07:39:06
URL: http://taxhunden.blogspot.com
Postat av: Anonym

För tre veckor sedan kysste han mig på en fest och jag tänkte att det var ett vanligt "hej du är fin och jag är full och att kyssas är härligt"-moment. Men dagen efter skrev han till mig, frågade hur dagen hade varit och om jobbet gått bra. Och sedan dess har det inte gått en dag utan att vi hörts eller träffats och jag förstår inte riktigt vad som händer. För vi går och dricker öl en lördagskväll, pratar om livet och går handihand på stan. Han får mig att skratta, lyssnar när jag pratar och ger genomtänkta svar. Och jag får magont för aldrig har det tidigare slutat bra när mitt hjärta klappat extra för någon.

Men när jag vaknar på söndagsmorgonen och känner hans andetag i min nacke bryr jag mig inte längre om allt fallerar imorgon.
För en måste våga ibland. Våga hoppa och lita på att livet faktist vill en väl ibland. Att kanskekanske finns det en liten chans att någon kommer att ta hand om mitt lilla hjärta denna gång.

2015-05-03 @ 15:28:32
Postat av: Evelina

denna veckan är min mamma på resa och jag själv ensam hemma. Då ska jag passa på att pröva äta veganskt hela veckan. och idag ska jag göra egen sushi. skickar en kram till dig

2015-05-04 @ 13:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0