GYPSY - BLUES PILLS.

 
mumma kardemumma ☮ | det känns alltid lika märklit att skriva balls när jag lägger ut fotografier på mina rawbollar på instagram. men eftersom jag både har följare och vänner som inte förstår svenska så får en översätta bäst det går. so, this is dadelballs! märkligt. 

rawfood är något jag är himla intresserad av, efterrätter särskilt. så himla smidigt dessutom om en bjuder en allergiker på fika! dessa bollar innehåller varken gluten, laktos, soya, nötter eller socker. och de är G R Y M M I G T goda!! du behöver bara mixa (med händerna, mosa i hop följande ingredienser) dadlar (färska) med russin, havregryn (glutenfria om en är allergisk), en matsked (eller mer) kaffe, kakao, vaniljpullver och kanel. rulla sedan i kokos och ta da! inte konstigare än så. 

i dag är det den första september. S E P T E M B E R. och jag är som en bomb utav känslor. är inte vrålnervös, ångerfull, pepp eller sådär galet fylld av saknad heller. jag är bara lite utav allt. tar ett bad, kryar förkylning och planerar vidare. i dag börjar min gamla klass skolan igen. om en och en halv vecka sitter jag på flygplanet. här är en lista på sådant jag lyssnat på lite extra i augusti. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Dina insta bilder är så fina! Vad använder du för filter? :)

Svar: jag redigerar i vsco cam, och ibland även i afterlight. redigerar manuellt så använder sällan filter, men oftast hjälper A6 mig bäst!! :) kram!!
Hannah Ellen.

2015-09-01 @ 15:47:02
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :D

2015-09-01 @ 19:26:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Angelica Bengtsson

Åh vad gott :)

2015-09-01 @ 20:21:27
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Maja

Hej vackra Hannah! Jag har en fråga som jag länge har velat ha svar på. Jag undrar hur du gör när du mediterar eller yogar! Hur, var och när? Fokuserar du på inget alls, bara anding eller gör du på något annat vis? Massa kramar, ska bli så roligt att följa din resa till NZ!

2015-09-02 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0