hjärtontet i korta drag.

a n t e c k n i n g  | det väller över mig, som en flodvåg. plötsligt är jag ett vrak. fasaden höll inte. jag måste bygga en ny. jag antar att det är det jag ser mest fram emot med min resa, och att det är det som kanske är mitt största mål med den också. att bygga en starkare fasad.

för, ett två tre och så har bara ett så litet ting gjort att det rasar. hans namn, hans uppenbarelse på andra sidan gatan. jag älskar att vara ung och dum mitt i dumheterna. såhär i efterhand är det bara olidligt. jag önskar faktiskt att jag aldrig träffat dig. så olidligt är det. och där sitter du, gillar en bild, och har ingen som helst aning om att det faktiskt var dig jag tyckte allra mest om. / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0